Egzamin ósmoklasisty - reakcje językowe część 1



Tak jak obiecałam, dzisiaj chcę się z Wami podzielić zestawami powtórkowymi do egzaminu ósmoklasisty. Tym razem przygotowałam 10 zestawów w aplikacji Quizizz. Są to zestawy utworzone na podstawie materiałów przygotowanych przez Creativo English.
Na początku jednak, zachęcam Was do zapoznania się z ofertą wydawnictwa, ponieważ karty, które można kupić są absolutnie rewelacyjne! Ja mam wszystkie zestawy i moi uczniowie bardzo lubią z nich korzystać na lekcji. Na zdjęciu przedstawiam karty EGZAMIN ÓSMOKLASISTY XXL - https://tiny.pl/7db56

Dodatkowo na stronie umieszczone są karty pracy do pobrania zupełnie za darmo.
Sytuacje, które umieściłam w moich zestawach możecie pobrać tutaj - https://tiny.pl/7db5h
Mój pomysł na wykorzystanie tych kart jest taki: 1. Wiadomo - drukowanie, laminowanie, rozcinanie 😁
2. Natomiast w szkole, pocięte paski będę rozdawała przy wejściu do klasy. Każdy uczeń wybierze sobie jeden pasek i jak tylko się rozpakuje będzie miał chwilkę żeby mazakiem suchościeralnym zaznaczyć prawidłową odpowiedź. Mogą równie dobrze odpowiedź zapisać z tyłu zeszytu. Sprawdzanie poprawnych odpowiedzi powinno zająć chwilkę.
3. Czynność będę powtarzała co drugą lub trzecią lekcję żeby uczniowie utrwalili sobie przedstawione na kartach sytuacje. Jest szansa, że wylosują parę razy ten sam pasek, ale dzięki temu będą mogli sprawdzić czy potrafią podać prawidłową odpowiedź.

Poniżej zestawy w aplikacji Quizizz. Każdy zestaw zawiera 10 pytań - sytuacji. Myślę, że to wystarczająco żeby móc rozpocząć lub zakończyć lekcję taką szybką powtórką.

Komentarze

  1. Bardzo przydatne materiały. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Proszę śmiało korzystać, a ja na pewno niedługo dodam coś nowego :)

      Usuń

Prześlij komentarz