'101 Vocabulary Worksheets' - tego ebooka warto mieć w swoich zbiorach!


Zostałam poproszona przez Panią Klaudię Rogalską z Rise and Shine Teachers o rekomendację nowego ebooka "101 Vocabulary Worksheets", którego premiera już 1 sierpnia.

Po przejrzeniu jednego z rozdziałów, 'Animals', jestem pewna, że od razu w dniu premiery ten ebook dołączy do moich zbiorów. Dlaczego? Już tłumaczę :)

Ebook zawiera przepiękne karty obrazkowe wraz z podpisami. Wystarczy raz wydrukować, zalaminować i mamy gotowy materiał do wprowadzania słówek na lata. Dodatkowo każdy rozdział zawiera ogrom kart pracy. Można tu znaleźć ćwiczenia dla każdej grupy wiekowej - oczywiście mam na myśli przedział przedszkole - klasy 1-3. Są ćwiczenia łatwiejsze (krzyżówki, wykreślanki, pisanie po śladzie) oraz takie które już wymagają znajomości podstaw gramatyki np. odmiany czasowników 'have got', 'to be' czy sprawnego czytania w języku obcym. Bardzo mnie również ucieszyło, że w ebooku mogłam znaleźć elementy nowych technologii, np. kody QR.

Ebook jest bardzo estetyczny i przygotowany z ogromną dbałością o szczegóły. Jego ogromnym plusem jest to, że karty pracy mogą być wielokrotnego użytku. Wystarczy raz go wydrukować, zalaminować wszystkie strony i rozdawać uczniom wraz z markerami suchościeralnymi. Ja tak zawsze robię na moich zajęciach i jest to naprawdę ogromna oszczędność papieru i tuszu, a dla uczniów wielka radość kiedy mogą po kartach pisać, a gdy zdarzy im się popełnić jakiś błąd to mogą szybko ten błąd zmazać i poprawić. Nie zostaje po nim żaden ślad :) Są tutaj zadania, które możemy robić pojedynczo, w parach, a nawet w grupach kilkuosobowych. Ćwiczenia możemy również porozcinać i rozdać uczniom pojedyncze przykłady.

Powiem Wam szczerze, kiedy u Pani Klaudii pojawia się coś nowego to w momencie ląduje to na moim pulpicie, potem w drukarce, laminatorze, a na końcu na lekcji :) Polecam ogromnie!

Komentarze