Wyzwanie od @instanauczycielka - tak to się zaczęło!


11 maja podjęłam się ogromnego wyzwania rzuconego przez @instanauczycielka na Instagramie w ramach akcji #poniedziałekzedukacją. Śmiało możecie jeszcze do niej dołączyć!

Pierwszym moim zadaniem było przedstawienie się rzeszy wspaniałych nauczycieli, co zrobiłam już w poprzednim poście. Kolejnym zadaniem było nagranie krótkiego filmiku o swoim hobby wraz z krótki opisem. Zobaczcie, jakie były efekty naszej wspólnej pracy :)

Wpis pochodzi z mojego konta na Instagramie:

Wyzwanie od @instanauczycielka przyjęte i zrealizowane!

Co robi nauczyciel kiedy nie pracuje? Czy ma jakieś hobby? No pewnie! Ja uwielbiam uczyć się nowych rzeczy :) Zawsze marzyłam o nauczeniu się języka hiszpańskiego, bo uwielbiam Hiszpanie, Hiszpanów i wszystko co z Hiszpanią związane. A że zawsze język najlepiej mi wchodził podczas słuchania muzyki lub oglądania filmów / seriali w oryginalnym języku to szybko stałam się wielką fanką seriali i filmów na Netflixie. Besos!


Nasz wspólny filmik możecie zobaczyć TUTAJ.

Komentarze