Jak ciekawie pracować z piosenką?

Praca z piosenką może być naprawdę ciekawa. U mnie sprawdziła się w pracy z dorosłymi, jak i z młodzieżą. 

Wcześniej przygotowałam sobie zalaminowane kolorowe kartki żeby można było na nich rysować, a potem bez problemu zmazać rysunek i wykorzystać na kolejnej lekcji. Następnie porozcinałam fragmenty piosenki, tak aby każda para miała jeden wers. 

Zadaniem każdej pary było wykonanie rysunku do danego wersu. Po wykonaniu rysunków wszyscy omówiliśmy co jest przedstawione na obrazkach, a później włączyłam uczniom piosenkę. Ich zadaniem było ułożenie obrazków w prawidłowej kolejności. 

Było dużo mówienia, śmiechu, a na zakończenie kto chciał mógł pośpiewać 🎤🎧🎼

Najbardziej zaskoczyła mnie różnorodność w interpretacji fragmentów piosenki. W każdej klasie do tego samego fragmentu był całkiem inny rysunek! Rewelacja!




























Komentarze